Waar ben ik mee bezig

Ik heb via Facebook een duwtje in de rug gekregen om toch maar eens wat te gaan posten.
Dus dit wordt eigenlijk een soort van test. Ik probeer de laatste tijd een paar maal per week een wandeling te maken. Loop stevig door maar af en toe sta ik stil om wat foto's te maken.
Deze foto's zijn een dag na de storm van 18 januari gemaakt.

                       


24 januari ben ik naar Villa Augustus gewandeld. Heerlijk rustig, dat is van de zomer wel anders. Met mooi weer geen plekje meer vrij op het terras.







En 7 februari een rondje in de vrieskou, heerlijke met het zonnetje. Maar met wind tegen erg koud.






                                                      Ook de Nijlganzen waren er weer.




Maar zoals mijn blog heet gaat het ook over mijn hobby patchwork en quilten. Op dit moment leg ik de laatste hand aan de "Panama Piramide", nog een paar halve blokjes aan de zijkant en de top is af. Ik heb er ongeveer een jaartje aan gewerkt alles met de hand. Ik had niet echt voor ogen hoe groot het moest worden en ben eigenlijk op mijn gevoel af gegaan. Het is uiteindelijk bijna 2 mtr. breed en lang geworden. 



Je wilt toch wel zien hoe het gaat worden. Een stuk flanellen laken ophangen.
Maar wit als ondergrond........nee. dus................
                                                   
........dus dit is stukken beter.



Het wordt bijna teveel om nog op te hangen.

Dus we gaan de rijen aan elkaar zetten.

Het groeit gestaag

Het uitzoeken van de lapjes

Heerlijk in het zonnetje van de zomer. Alleen het moet niet te hard waaien.

Over het traphekje, dan zie je dagelijks waar je mee bezig bent.

En ook met de vakantie gaat alles mee en er moet dan even een foto momentje zijn

De top is bijna af, alleen de zijkanten moeten nog opgevuld worden.

Dit was mijn eerste poging om te gaan bloggen. 
De volgende keer zal ik wat foto's plaatsen van quilts die ik in de loop van de jaren gemaakt heb. Ik heb veel weggegeven en volgens mij niet allemaal op de foto gezet. Of het was nog in de tijd vóór de digitale camera.

Tot de volgende keer.





Reacties

  1. He Tilly leuk blogje, mooie wandelingen zeg.
    Maar je bent een prachtige quilt aan het maken zeg...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Ik moet nu nog eens op mijn gemak kijken hoe ik de site zelf kan opleuken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024