Hoe staat het met het quilten..........................

 .................dat gaat ook gestaag door.

Inmiddels is de top van mijn Lily's quilt af. Hiervoor moet ik nog de tussenvulling en een achterkant stof kopen. 

Wat begon met 1 blokje.......

.......Groeide.......

....en groeide.....




En het was heerlijk om er mee in de tuin aan het werk te zijn.

Het schaap vond het een prima dekentje....

Passen op het logeerbed, ik had nog een groot stuk blauw liggen. Dat op het bed gelegd om te kijken hoe ver ik was met het aantal blokken. De blauwe kleur vond ik er prima bij passen dus dat werd ook de stof voor de tussenbanen.


En nu is de top af.

Ook doe ik mee met een lapjes ruil op Facebook. We ruilen in groepjes met 3 andere quiltsters.
"Laat de ballen maar rollen", het patroon heet sneeuwbal. 
Maar inmiddels is het een treinreis geworden. Nadat we met de 3 andere geruild hebben krijgen we weer nieuwe namen en adressen waar we mee ruilen. Het is een gezellige groep en er is veel lol met elkaar over onze treinreis. We moeten dan ook elke keer overstappen naar een nieuwe coupe en dat bracht mij op het idee om bij elke ruil dit als een afgebakend geheel te zien. 
1e coupe

 2e coupe

we zitten nu in de 3e coupe

Omdat we om de 14 dagen ruilen blijft er natuurlijk tijd over 😏 
Ik doe ook mee met de Mysterie 2021 van Kathleen Tracy, Small quilt lovers.
Ieder 1e van de maand krijgen we een opdracht.



1 april werd er duidelijk hoe we de blokken in elkaar moesten zetten. 


De blokjes liggen nog los. Maar ik heb tot 30 april de tijd om ze aan elkaar te zetten. 

In een volgende blog zal ik het verloop allemaal laten zien.

Ik wens jullie fijne Paasdagen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024