Rondje Ruurlo

Regelmatig loop ik een rondje meestal 3 kwartier tot een uurtje. Zo ook deze week en ik  heb mijn foto toestel meegenomen. Zo zag ik een paar weken geleden de rododendron bij Kasteel More prachtig in bloei staan, maar had geen camera bij me. Helaas waren er veel uitgebloeid. Maar er blijft veel moois te zien.

Maandag 





De 2 foto's hier onder is op nog geen 5 minuten 
van ons huis vandaan.





Bij deze struik was het een gezoem van jewelste.



Dinsdag
Vandaag neem ik een andere route. 
De spoorlijn over en dan zit je gelijk in een stuk bos.



 Hier loop ik langs kasteel More het bos in.








 En in de verte zie ik een mooie boerderij liggen.
Een kaars rechte weg leidt me daar naartoe.


 En af en toe moet je wel eens opzij kijken.








 Op een aantal plekken langs de N-wegen liggen zandpaden 
(zie foto hier boven) 
Het is niet de bedoeling dat je hier overheen gaat lopen.
Hier wil men kijken wat voor dieren de weg oversteken. 
Iedere week kijkt men hiernaar en maakt het pad 
weer glad.
Ben benieuwd wat het resultaat is.











De N-wegen zijn geen drukke rijkswegen. 
Je kunt er rustig oversteken en het geluk 
hebben om een foto te maken van zonder 
dat er een auto op de foto staat Kasteel More.



 2x per uur rijdt de trein naar Winterswijk
en ook 2x de andere kant op naar Zutphen.

De 2 laatste foto's van vandaag zijn de gemeente
tuinen tussen onze woonwijk en de spoorlijn.



Woensdag
Vandaag loop ik de andere kant op, hier zijn meer 
boerderijen en landerijen.
Maar ook zo kom je wegen tegen met hoge bomen



 Deze fietser gaat over het fietspad dat loopt
langs de weg naar Barchem
En als ik rechtdoor kijk, loop je zo weer een bos in.


Het zijn heerlijke wandelingen en zo leer ik de 
omgeving kennen.



Reacties

  1. Jullie wonen daar wel heel mooi Tilly. Prachtige omgeving. Zal in de herfst ook wel heel mooi zijn met de kleurenpracht van bomen en struiken. Wij wensen jullie heel veel geluk. Hartelijke groet, Henk en Abra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige omgeving waar jullie wonen. En erg gezond om iedere dag een ronde te lopen!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jij de mooie omgeving op deze manier laat zien👍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024