Patchwork en quilten

Ik kan mijn blog wel "Quilten en veel meer" noemen, maar het is meer veel meer dan quilten.
Dus ik zoek er wat foto's bij.

De "Lily" een patroon van Atelier Hartendief.
2018
Die ga ik maken. Het zelfde of toch op mijn manier?
De tijd zal het leren.

 Stofjes uitgezocht en we gaan beginnen.
 De eerste Lily

 Hier heb ik een stuk flanel op de deur hangen.
 Aan de foto zie ik dat we inmiddels zijn verhuisd van 
Dordrecht naar Ruurlo.

 En ik heb zachtboard op de muur. 
Zodat ik hier veel blokken op kan prikken.
 In ons huis nu hebben we nu ook een logeerkamer, 
dus het quilt moet in de toekomst hierop komen.
Dus uitgelegd om te zien hoeveel blokken er van 4 Lily's moeten komen.
Het moeten 49 blokken worden.

Nu moet ik dus bij de 49 blokken 2 steeltjes maken. 
Ik heb al 2 blokken af haha
Nu is appliceren niet direct mijn ding, dus de steeltjes zullen niet perfect worden.
Maar al doende leert men, dus de laatste zullen misschien wel mooi zijn.
Ik doe alles met de hand, dus het voorlopig nog niet af.

De volgende keer ik weer wat anders zien.
Maar 2 blogs op een avond.....ik ga jullie niet verwennen
hahahaha.




Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat worden je lily's prachtig en straks een beauty van een quilt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je. Ik geniet nu al van de foto die ik op het logeerbed heb gemaakt. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig blogje en wie weet smaak het naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij komt echt een keer af Tilly en op je logeerbed te liggen, prachtig.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024