Fietstochtje

Begin juni hebben we weer eens een fietstochtje gemaakt.
Dit tochtje hebben we al eens eerder gemaakt, 
het is een mooi tochtje. Uit en thuis zo'n 35km.
We rijden eerst richting Vorden, hier vind ik het al heerlijk fietsen. Ook als fiets je langs de provinciale weg. Het is warm vandaag en dan is het heerlijk om af en toe in een stukje bos te rijden. Als we Vorden inrijden voelen we de warmte van de gebouwen. We gaan het spoor over en fietsen richting Almen.

Dit bord heb ik al vaker gezien dus nu maar eens afstappen. 
De volgende keer betere schoenen aantrekken en hier een wandeling maken.

Mooi zo'n oude muur.

Ik kan geen genoeg krijgen van de rododendrons.


Nu fietsen we door. 
We steken de Provinciale weg van Lochem naar Zutphen 
over en rijden verder richting Almen.
Vlak voor Almen slaan we rechts af en komen zo in Landgoed Velhorst.
Ook hier kun je wandelingen maken en dat zullen we 
zeker een keertje doen. 


Op eens zegt Ernst, kijk de koeien.
 Zelfs de koeien zoeken de schaduw op.
Ik dacht ik maak er een foto van, dus zeg FOTO
Ja als je niet oplet op je voorganger dan is het......BOEM....
Ernst rijdt zo tegen mij aan en z'n koplamp hangt op 1/2 zeven.



Maar het was weer een mooi tochtje 😁

Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024