Quilten

Mijn blog heb ik "Quilten en veel meer" genoemd. 
Nou is het volgens mij ook  "veel meer" geworden dan quilten. 😎

Dus nu maar iets quilterigs.
Vanwege de coronatoestand is onze vakantie 
naar Oostenrijk geannuleerd.
Ik neem dan altijd quiltwerk mee wat ik 
alleen in de vakantie doe. 
Dus dat ben ik die weken dan gaan doen, 
dus net alsof vakantie.
Ik ben met vingerhoedjes bezig.


Op de Facebooksite van Katheen Tracy kwamen voor de 
maand juni ook vingerhoedjes voor. 
Zij maakt alleen hele kleine quilts. 
Dus dat was voor mij een vakantie uitdaging wat wel aansloot.



Maar in welke kleur.... 
Blauw en rood is wel leuk.


En in het kader van de Amerikaanse onafhankelijkheidsdag 
werden er ook van de vingerhoedjes Amerikaanse vlaggen gemaakt.
Daar heb ik niet veel mee dus.................


.........inderdaad de Nederlandse vlag.
Foto's op de site van Kathleen gepost met de uitleg van de oranje wimpel erbij. Ik kreeg hier leuke reacties op. Men vond het een leuke aanvulling en dat er naast het quilten ook nog wat geleerd werd.

De kleine quiltjes rood en blauw zijn A4 formaat
en de vlag is ietjes groter.


En nu ga ik weer verder met het appliceren van de 
steeltjes op de Lily's.



Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024