Quilttentoonstelling in de Dorpskerk

Op 3 zaterdagen en in het Monumentenweekend ook op zondag 

zijn er quilts te bekijken in de Dorpskerk van Ruurlo. 

Het zijn quilts van Christien van den Dries, het merendeel van de quilts zijn ook te koop.

Maar ik kom om ze te bewonderen en op de foto te zetten. 

We worden bij de buiten deur al welkom geheten. 










Bij alle quilts was er een tekst en uitleg,
misschien wel leuk voor de niet quilters onder de lezers van mijn blog.




Dit was wel erg grappig met de overhemden.

















De tentoonstelling was van 14.00 tot 16.30 uur
Van 15.00 tot 15.45 uur was er een klein concert
van moeder en dochter op piano, gitaar en zang.
Vanwege Corona konden er tijdens het concert maar 60 mensen aanwezig zijn,
 die allemaal op een stoel moesten plaatsnemen.
Toen ik arriveerde om 14.30 waren er al vele stoelen bezet door mensen
die alleen voor het concert kwamen. 
Dit was een lastig moment.
Ik heb later met iemand van de organisatie gesproken 
dat ze beter met het concert konden beginnen en dan de aanwezige
 op de quilttentoonstelling wijzen.
Dit werd beaamt en ze zouden het met de evaluatie meenemen.
Ik ben bij het kleine concert gebleven en het was mooi. 
Er werden bekende liederen gezongen (oa van Ilse de Lange en Krezip)
 en eigen geschreven nummers.


Leuk dat zit nu bij wijze van spreken om de hoek is.
Ook zag ik dat er een quilttentoonstelling is in Zelhem 
in Museum Smedekinck.
Leuk om met de quiltgroep naar toe te gaan. 


tot het volgende blogje
Tilly




Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024