Quilttentoonstelling van het Quiltersgilde


Op donderdagochtend even na 9 uur vertrok ik met een quiltmaatje (die ik van het handwerken in 't Dorpshuis ken) richting Nijkerk voor de jaarlijkse tentoonstelling van het Quiltersgilde.
Entree kaartjes had ik al via het internet gekocht, dus we hoefden niet in de rij te staan, en waren dus zo binnen. Eerst maar een bakkie koffie daar waren we wel aan toe. En ja waar beginnen we, voor Marian die nog niet zo lang quilt, was het allemaal nieuw. Dus maar systematisch overal langs. en uiteraard weer veel foto gemaakt. 


































Annet Troost volgens mij moet hier van ons ook nog een blokje inzitten.
Quilt gemaakt tijdens een quiltmidweek in 1993.































Quilt van Yvonne van Rijn

Ik heb verder geen namen van de maaksters opgeschreven.
Ik ontmoet altijd wel weer bekende. Maar of ik ze direct in de gaten heb????? is een ander verhaal. Ik sta in gedachten en staan er 2 dames mij aan te kijken en zeggen tegen elkaar: Ze herkent ons niet hoor! Het waren Anneke en Joke van de quiltweekende van "Quiltbeetje". We hebben elkaar voor het laatst in  2019 gezien. 
Is er nog iets mee naar huis gegaan? Nee geen enkel lapje. Ik had niks speciaals nodig. Maar heb wel kaarten gekocht om te versturen, ik was er doorheen. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024