Quilten 2001

Dit jaar zijn we 25 jaar getrouwd.
Als verrassing van mijn quiltgroep ontvingen we dit quilt.
 Het is het geboortehuis van Ernst en samen
hebben we hier 30 jaar gewoond.

Iemand van de groep heeft een foto gemaakt van ons huis en ieder
die mocht er een panel van maken.
Er zijn leuke details, zelfs wij komen er zelf nog in voor. 
Ook leuk om te zien hoe een ander naar een zelfde foto kijkt.
BV de lantaarnpaal die staat niet bij iedereen op dezelfde plek. 
Dat komt denk ik omdat deze in de loop der tijd verplaatst is, de oude
en de nieuwe plek zijn nl beide juist. 
Het hangt nu bij ons in de hal met het naambordje van de straat erboven.

Ook dit kleine quiltje heeft een verhaal.
Ik ontving van een vriendin een lapje stof met allemaal verschillende 
bloesje erop. Het was een klein lapje en wat doe je daar dan mee?
Ik heb er een vierkant uitgehaald, randjes er omheen en het gequilt.
Toen heb ik het aan de vriendin weer als verjaardagscadeautje terug gegeven.

Dit is een top die af is maar nog niet gequilt.
Het zijn allemaal verschillende soorten materiaal
Veelal kleding stoffen van o.a. mijn overleden zus.
Het wordt beslist nog een keertje afgemaakt.


Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024