Quilten 2002 t/m 2017


In deze jaren heb ik niet veel gemaakt. Ik ben heel lang met hexagonen bezig geweest. Ik wilde van alle stoffen die ik heb een paar hexagon-quilts maken. Toen kwam ik er achter dat ik heel veel stoffen had. Maar ja als je er een aantal honderden heb wat dan. Er zijn diverse tops uitgekomen

Deze is nog niet af, wilde het allemaal met herfstkleuren maken.

Tijdens het quiltweekend in 2017  had ik veel tops die ik af had meegenomen. Iedereen moest wat mee nemen om gebouw op te sieren. Het was het 10e quiltweekend.

 


Deze Davidster met hexagonnen heb ik voor de verjaardag van een vriendin gemaakt. Het was een verrassing, het hangt prominent in de gang bij haar.
Ik heb bewust de kleuren van de Israëlische vlag gebruikt.

Tijdens het bovenstaande quiltweekend was ik begonnen met de Panama Pyramides, een patroon uit het boek: Ratsburg Road Quilts van Linda Koenig.
Linda Collins begon er een Facebook groep mee en ik heb me daar bij aangesloten. Vele honderden hebben deze quilt gemaakt.
In mei had de "Quiltster" in Kerkwerve 2 dagen georganiseerd en konden we kennis maken met Linda Collins. Dat was een hele gezellige dag. Ik heb wel Linda haar naam en datum op een blok laten zetten.

 In de vakantie gaan de quilt werkjes uiteraard mee.


Ik probeer dan op verschillenden manieren de quilts te stylen. 😏

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024