En langzaam aan gingen we de herfst in...............

Wat kan ik genieten van de herfstkleuren in de tuin. 

 Een collage van de tuin




Zet even je geluid harder en hoor het gezoem van de bijtjes




De bomen in de straat.

Maar zeer zeker ook in het bos

En gelukkig hoef ik daar niet zo ver voor, ik sta er met een minuut of 5. 

Dit keer ben ik op paddenstoelen tocht geweest. Bij thuis komst zei Ernst: Zo je hebt het uitgehouden. Was bijna 1,5 uur foto's aan het maken. 


Kasteel Ruurlo



Oktober een mooie maand voor de paddenstoelen













Ik loop over een brug, maar de beek staat helemaal droog.

.....geen druppel water.



En de mand staat klaar voor de voorbijganger,
dus ik neem wat appels mee.



.......en toen was ik weer bijna thuis.
Tot het volgende blogje, dit voorlaatste voor dit jaar.

Ernst en ik wensen iedereen mooie kerstdagen.




























Reacties

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024