Laatste blog van 2022

 Het laatste blogje van 2022

Wat was het ineens koud begin december, vorst tot wel -10. 

Dat zijn we helemaal niet meer gewend en dan met deze energiecrisis en bezuinigingen op het dure gas. 

Dus ipv van in de quiltkamer lekker bezig zijn zit ik in de keuken met vloerverwarming 😊😊

Van binnenuit zit het er wel mooi uit.





Op Facebook kwam ik een leuk patroon van een klein kerstquiltje tegen.
Met dit malletje heb ik al diverse dingen gemaakt. 

Deze bijvoorbeeld......


...... en deze kerstkrans
Ook het de hexagonnen bomen kerstquilt begint vorm te krijgen.

 zo was ik in december 2021 geëindigd.

en zo ben ik in eind december 2022 geëindigd.
Volgend jaar december de andere 2 randen en dan kijken of ik  een achterkant stof in de doos met kerststoffen heb en dan kan er gequilt worden. 

En in januari pakken we de draad, waar ik in november ben geëindigd, weer op.
Ik hoop dat ik wat eerder kan schrijven en foto's plaatsen dan over een paar maanden. 😉 

Ik wens iedereen een goed uiteinde en een mooi begin van 2023.
Sterkte voor degene die dierbare in dit jaar een dierbare hebben verloren. 
Het jaar is daarvoor anders beëindigd dan het begon.


Ik ga weer uitkijken naar een mooi nieuw tuin seizoen.

Tot volgend jaar
Tilly






 


Reacties

  1. Wat wordt dat een leuke quilt! Een goed en gezond 2023 gewenst!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024