Quilten 1991

Tijdens de paasvakantie op Texel zag ik op de markt een mooie lap
met Amish patronen hangen.
Het werd aan de meter verkocht en hoefde alleen nog maar gequilt te worden.


Inmiddels flink verschoten door de zon. Maar gebruik het nog regelmatig als ik op de bank zit en koude voeten heb.
Maar ook in de auto voor het afdekken van alle quiltspullen als ik naar een quiltweekend ga.


En er moest uiteraard een kerstquilt gemaakt worden.
Toen het helemaal af was de foto gebruikt voor de kerstkaart.

Ons groepje was nog maar klein. We waren met z'n vieren. 
Sheila kwam uit Ierland maar werkte hier een aantal jaren.


(Sheila en ik tijdens tentoonstelling van het Belgisch Quiltersgilde in Hasselt 12 okt. 1991) 

Na haar pensioen zou ze weer terug gaan naar Ierland. 
Als herinnering maakte wij een quilt voor haar.



Helaas is het contact verbroken met haar.


We liepen ook met elkaar veel tentoonstellingen af.
Vele foto's werden gemaakt, o die wil ik ook wel maken. 
Maar we zijn er allang achter daar daarvoor ons leven te kort is.
In de loop van de jaren kwamen er vele
tentoonstellingen, beurzen, boeken en quiltwinkels bij.







Reacties

  1. Leuk je quilt belevenissen........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eerst de foto gefotografeerd en in de pc op jaartal gezet. En nu elke keer een jaartal posten. Vind het leuk im te doen. Heb je het gelijk zelf op een rijtje. 😂😂

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

2023 loopt ten einde

Quilts van mijzelf

De eerste 3 maanden van 2024